مدیرعامل هواوی: با انتقام گیری چین از اپل مخالفم

به گزارش مجله دور زمین، رن ژنگفی مدیرعامل و موسس شرکت هواوی که به تازگی مورد تحریم گسترده آمریکا و شرکت های فناوری غربی قرار گرفته، با هرگونه تحریم اپل در چین با هدف انتقام گیری مخالفت نموده است.

مدیرعامل هواوی: با انتقام گیری چین از اپل مخالفم

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از رویترز، رن ژنگفی مدیرعامل و موسس شرکت هواوی که به تازگی مورد تحریم گسترده آمریکا و شرکت های فناوری غربی قرار گرفته، با هرگونه تحریم اپل در چین با هدف انتقام گیری مخالفت نموده است. وی در گفت وگو با شبکه بلومبرگ در این مورد گفته است: بعید است که پکن بخواهد با تحریم اپل اقدامات آمریکا را تلافی کند. ولی ما با هرگونه اقدامی توسط چین علیه این شرکت سازنده آیفون مخالف هستیم.

در هفته های اخیر احساسات ضدآمریکایی در چین افزایش چشمگیری یافته و بعضی مردم این کشور جنبش بایکوت و تحریم محصولات اپل و به خصوص آیفون را در واکنش به تحریم آیفون به راه انداخته اند. اما موسس هواوی می گوید اگر تصمیمی برای تحریم اپل گرفته گردد من اولین فردی هستم که با آن مخالفت می کنم.

وی افزوده است که هواوی برای مقابله با تحریم فروش تراشه های پیشرفته به این شرکت گزینه های مختلفی را در اختیار دارد و هم می تواند خود دست به فراوری تراشه بزند و هم راه های جایگزین دیگری را بیابد تا پیشتازی خود را در زمینه فراوری گوشی های هوشمند و نیز تجهیزات مخابراتی نسل پنجم تلفن همراه حفظ کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 290

به "مدیرعامل هواوی: با انتقام گیری چین از اپل مخالفم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل هواوی: با انتقام گیری چین از اپل مخالفم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید