مدافع پورتو در رادار منچستریونایتد

به گزارش مجله دور زمین، باشگاه منچستریونایتد نسبت به جذب مدافع برزیلی تیم فوتبال پورتو علاقه مند است.

مدافع پورتو در رادار منچستریونایتد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه A Bola پرتغال اطلاع داد باشگاه منچستریونایتد، الکس تلاس، مدافع چپ تیم فوتبال پورتو را به عنوان گزینه ای برای تقویت خط دفاعی تیم تحت راهنمایی اوگنار سولسشایر شناسایی نموده است.

طبق این گزارش، منچستریونایتد می خواهد با جذب این مدافع برزیلی، رقیبی برای لوک شاو در پست دفاع چپ داشته باشد، بازیکنی که در حال حاضر به دلیل مصدومیت به دور از ترکیب شیاطین سرخ است.

باشگاه چلسی هم شرایط تلاس 27 ساله را زیرنظر دارد، بازیکنی که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با پورتو باقی مانده و ارزشش در بازار نقل وانتقالات 32 میلیون یورو تخمین زده شده است.

الکس تلاس که سابقه بازی در تیم های گرمیو، گالاتاسرای و اینتر را هم در کارنامه اش دارد، از سال 2016 در عضویت پورتو است و تا به امروز با این تیم دو قهرمانی در لیگ برتر پرتغال، یک قهرمانی در جام حذفی پرتغال و یک قهرمانی در سوپرجام پرتغال را تجربه نموده است.

او در فصل اخیر در 49 بازی برای پورتو به میدان رفته و آمار قابل توجه 13 گل زده و 12 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1312

به "مدافع پورتو در رادار منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع پورتو در رادار منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید