مارادونا از اداره مالیات ایتالیا شکایت می نماید

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران: اسطوره فوتبال آرژانتین از اداره مالیات ایتالیا به اتهام رفتار ناشایست حین تفتیش وی در بدو ورودش به خاک این کشور شکایت می نماید.

مارادونا از اداره مالیات ایتالیا شکایت می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا، در ادامه جنجال اخیر در مورد بدهی دیه گو مارادونا به اداره مالیات ایتالیا در دوران بازیگری اش در تیم ناپولی، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین میخواهد از مسئولان اداره مالیات ایتالیا شکایت کند.

از قرار معلوم مارادونا که گفته می گردد نزدیک به 40 میلیون یورو به اداره مالیات ایتالیا (اکیتالیا) بدهکار است، در بدو ورود به خاک ایتالیا از سوی گروهی از ماموران مورد تفتیش قرار گرفته تا در صورت به همراه داشتن اجناس قیمتی آن را به نفع دولت ایتالیا مصادره نمایند. این اقدام در حالی اجرا شده که آنجلو پیسانی، وکیل مارادونا، دختر و همسر وی نیز در محل حضور داشتند. به همین خاطر مارادونا و وکیل وی تصمیم به شکایت از اداره مالیات ایتالیا گرفته اند.

ظاهراً اداره مالیات ایتالیا درصدد است به هر نحو ممکن، حتی در قالب مصادره اموال نه چندان باارزش مارادونا طلب خود را از پسر طلایی فوتبال آرژانتین بگیرد. چند سال پیش نیز نظیر چنین اتفاقی رخ داد زمانی که مارادونا مجبور شد ساعت مچی و گوشواره الماس خود را به عنوان بخشی از بدهی اش به ایتالیایی ها تقدیم کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 393

به "مارادونا از اداره مالیات ایتالیا شکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارادونا از اداره مالیات ایتالیا شکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید