لیگ برتر فوتبال، سوخت گیری استقلال با نفت پیش از دربی

به گزارش مجله دور زمین، استقلال در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری رسید تا با کسب بردی روحیه بخش برای دربی آماده شود.

لیگ برتر فوتبال، سوخت گیری استقلال با نفت پیش از دربی

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان بود که با نتیجه 2 بر یک به رجحان رسید. ارسلان مطهری (35) و مهدی قائدی (51) برای استقلال و آرمان قاسمی (21) برای نفت پیروز به گلزنی شدند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی پور (46 - وریا غفوری)، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، علی دشتی (46 - مسعود ریگی)، فرشید باقری، علی کریمی، شیخ دیاباته (20 - مهدی قائدی) و ارسلان مطهری.

ترکیب نفت: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (62 - محمدعلی صفیا)، حسین ابراهیمی (64 - مهدی زبیدی)، میثم نقی زاده، مجید عیدی، سجاد جعفری (79 - امید سینگ)، پیام ملکیان، آرمان قاسمی و میرهادی میرجوان.

داور: حمید حاج ملک

نیمه اول

دقیقه 10: شیخ دیاباته با شوتی از راه دور قصد باز کردن دروازه نفت را داشت که فرعباسی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 16: شیخ دیاباته دچار مصدومیت شد و قادر به ادامه بازی نبود و از زمین خارج شد.

دقیقه 21: ضربه ایستگاهی برای نفت مسجدسلیمان و ارسال روی دروازه استقلال از سمت چپ پس از برخورد به تیر عمودی اول به تیر دوم رفت تا ضربه آرمان قاسمی در دهانه دروازه تبدیل به گل تیم نفت شود.

دقیقه 27: حمله خطرناک و همه جانبه نفتی ها روی دروازه استقلال با پاس رو به عقب صادق صادقی به سجاد جعفری همراه شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 31: صادق صادقی به دلیل خطا روی علی دشتی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 35: میلاد زکی پور پس از ورود به محوطه جریمه نفت و پاس در عرض به دهانه دروازه ارسلان مطهری را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم با یک ضربه بغل پا دروازه نفت را فرو ریخت.

دقیقه 45: علی کریمی با شوتی که به سمت دروازه نفت شلیک کرد قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت که فرعباسی توپ را به کرنر فرستاد.

نیمه دوم

دقیقه 51: پاسکاری استقلالی ها در یک سوم دفاعی نفت مسجدسلیمان با فرار مسعود ریگی پشت مدافعان همراه شد و پاس رو به بیرون او استقلال را توسط مهدی قائدی به گل دوم رساند.

دقیقه 55: ارسال آرش رضاوند روی دروازه ضربه سر ارسلان مطهری را به دنبال داشت که توپ او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 67: میثم نقی زاده با تصمیم داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 69: وریا غفوری ضربه ایستگاهی را به صورت مستقیم به سمت دروازه نفت شلیک کرد که فرعباسی در دو مرحله پیروز به مهار توپ شد.

دقیقه 80: نفتی ها می توانستند روی حمله ای که روی دروازه استقلال داشتند به گل مساوی برسند، اما توپ آنها راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 85: مجید عیدی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 89: بازیکنان نفت مسجدسلیمان در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شدند که معتقد به خطای پنالتی بودند، اما داور فقط یک ضربه کرنر به سود آنها اعلام نمود.

به گزارش خبرنگاران، استقلال با این پیروزی پیش از دربی روز پنجشنبه 32 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا به رتبه چهارم جدول صعود کرد. نفت مسجدسلیمان هم 26 امتیازی و در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 878

به "لیگ برتر فوتبال، سوخت گیری استقلال با نفت پیش از دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، سوخت گیری استقلال با نفت پیش از دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید