قاتل صادق برمکی اعدام شد

به گزارش مجله دور زمین، دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: قاتل صادق برمکی پس از 4 سال حبس صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.

قاتل صادق برمکی اعدام شد

اصلان حیدری دادستان عمومی و انقلاب مهاباد با بیان اینکه حکم قصاص یکی از سه قاتل صادق برمکی، صبح امروز اجرا شد، در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران، گفت: پرونده قتل پسر جوان مهابادی که جسدش نیز سوزانده شده بود، امروز به مرحله اجرا در آمد.

این مقام مسئول در مهاباد با اعلام اینکه قصاص دومین قاتل به زودی اجرا می گردد، اضافه نمود: با کوشش پلیس آگاهی، دادستانی و بازپرس پرونده، قاتلانی که در قتل این جوان مشارکت داشتند در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

خانواده مقتول نیز ضمن قدردانی از دادگستری و نیروی انتظامی مهاباد، مردم این شهرستان نیز اذعان داشتند: هرچند غم از دست دادن فرزندمان بسی گران و جانکاه است، ولی ابراز همدردی مردم و مسئولان مهاباد در چند روز گذشته، غم از دست دادن فرزندمان را تا حدودی تسکین داد.

شهریور سال 96 یکی از فجیع ترین قتل های تاریخ حوادثی ایران با کشته شدن جوان 19 ساله مهابادی به نام صادق برمکی کلید خورد.

در این جنایت سه دوست صادق برمکی با انگیزه شیطان پرستی و به خاطر کدورت و کینه قبلی، صادق را بعد از شکنجه های بی رحمانه زنده زنده سوزاندند.

آنچه بر بعد دلخراش این جنایت می اضافه نمود این بود که جانیان بعد از حادثه از جنایت خود فیلم گرفتند و با جسد صادق سلفی گرفته بودند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1520

به "قاتل صادق برمکی اعدام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل صادق برمکی اعدام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید