فراخوان دومین مسابقه استارت آپی سازمان جهانی گردشگری منتشر شد

به گزارش مجله دور زمین، سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با همکاری گلوبال یا (Globalia) فراخوان شرکت در دومین مسابقه استارت آپی گردشگری را به منظور شناسایی نوآوری هایی که منجر به تحول در بخش گردشگری می گردد منتشر کرد.

فراخوان دومین مسابقه استارت آپی سازمان جهانی گردشگری منتشر شد

این فراخوان در سطح جهانی منتشر شده و هدف آن پیدا کردن و تقویت و توسعه استارت آپ هایی است که به دنبال ایجاد تحول در بخش گردشگری هستند.

متن این فراخوان به توضیح زیر است:

سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) بزرگ ترین رقابت جهانی استارت آپی گردشگری را آغاز می نماید که توسط wakalua مرکز جهانی نوآوری گردشگری راه اندازی شده است. آن ها به همراه شرکای خود می خواهند شما را با مفاهیم اصلی سفر در شکل دادن به آینده روبرو نمایند. رقابت خود را با مبتکرترین و پایدارترین ایده ها آغاز کنید و به یکی از نقش های اصلی بعدی در گردشگری تبدیل شوید.

برای این دوره از مسابقه، جوایزی نیز در نظر گرفته شده که به توضیح ذیل است:

تقویت ارتباطات: یکی از سه فینالیست برتر چالش مقابل سرمایه گذاران، مربیان، شرکت های برجسته و ذی نفعان گردشگری بین المللی که در 21 ژانویه 2020 در مادرید، اسپانیا برگزار می گردد باشید.

شبکه سازی: یک سفر کاملاً رایگان و توانایی دسترسی آزاد به فرصت های انحصاری با مدیران گردشگری و ذینفعان جهانی گردشگری در نمایشگاه بین المللی فیتور در تاریخ 22-26 ژانویه 2020

آزمایش ایده و مربیگری: به عنوان یک برنده، شما می توانید یک پروژه آزمایشی را با شرکت هایی که چالش شما را بر عهده دارد طراحی نموده و از مربیگری آن ها در سطح جهانی بهره ببرید.

آزمایش ایده و ارتقای آن: جایزه ویژه پایداری را به دست آورید و یک ایده را با Globalia شرکت برتر گردشگری اسپانیا و آمریکای لاتین اجرا کنید، مانند برنامه شش هفته ای ارتقا در مرکز wakalua در مادرید.

شرایط ثبت نام:

استارت آپ هایی که به دنبال پروژه های سودآور و غیر سودآور هستند، در مراحل اولیه یا سری A قرار دارند، از نظر ماهیت نوآورانه هستند و راهکار های ارزش افزوده و پایداری را برای بخش گردشگری ارائه می دهند، پتانسیل مقیاس پذیری و چشم انداز رشد بین المللی را داشته باشند.

معیارهای ارزیابی:

استارت آپ شما با معیارهای مدل تجاری، تأثیر بالقوه، مقیاس پذیری، پایداری و مشخصات تیم ارزیابی می گردد.

برنامه زمانی:

اعلام جدول زمانی مسابقه: 12 سپتامبر 2019

آغاز فراخوان: 15 نوامبر 2019

انتها فراخوان: 02 دسامبر 2019

آغاز دو هفته ای مصاحبه های آنلاین با استارت آپ های منتخب: 16 دسامبر 2019

اعلام فینالیست ها: 21 ژانویه 2020

منبع: دنیای سفر
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 698

به "فراخوان دومین مسابقه استارت آپی سازمان جهانی گردشگری منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان دومین مسابقه استارت آپی سازمان جهانی گردشگری منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید