عضو کمیسیون امنیت ملی: مصادره اموال ایران در کانادا مصداق دزدی است

به گزارش مجله دور زمین، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: مصادره و فروش اموال ایران از سوی دولت کانادا دزدی آشکار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی: مصادره اموال ایران در کانادا مصداق دزدی است

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران،با اشاره فروش غیر قانونی اموال ایران از سوی دولت کانادا به بهانه حمایت از قربانیان مدعی ترور در سراسر دنیا، گفت: این اقدام نقض فاحش مقررات بین المللی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن انتقاد از رویکرد دولت کانادا در مصادره اموال ایران، گفت: حکم دادگاه کانادا، تصمیمی مبتنی بر واقعیت نبوده و یک اقدام سیاسی است.

رضایی با تاکید بر اینکه مصادره اموال ایران از سوی دادگاه کانادا، تأثیرات مخربی در روابط میان دو کشور دارد،گفت: قطعا اگر در هیئت حاکمه کانادا عقلانیتی وجود دارد، باید آن ها نسبت به اصلاح احکام صادره از سوی دادگاه اقدام نمایند در غیر این صورت این اقدام قطعا به ضرر روابط دو کشور خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر اقدام حقوقی و متقابل کشورمان در واکنش به مصادره غیر قانونی اموال ایران از سوی دولت کانادا ، افزود: اقدام دولت کانادا خلاف منشور ملل متحد است و باید جوابگوی اقدام غیر قانونی خود باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه این اقدام کانادا دزدی آشکار است،افزود: دولت و مسئولان دستگاه دیپلماسی باید از همه کانال ها و ابزار های بین المللی و روش های دیپلماتیک برای استیفای حق تضییع شده مردم ایران در کشور کانادا استفاده کند.

انتهای پیغام،

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 468

به "عضو کمیسیون امنیت ملی: مصادره اموال ایران در کانادا مصداق دزدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو کمیسیون امنیت ملی: مصادره اموال ایران در کانادا مصداق دزدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید