عامل عمدی آتش سوزی خودروهای خیابان دیباجی دستگیر شد

به گزارش مجله دور زمین، تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی 4 دستگاه خودروی سواری خیابان دیباجی با کوشش ماموران پایگاه سوم این پلیس اطلاع داد.

عامل عمدی آتش سوزی خودروهای خیابان دیباجی دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی ذوالقدری با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته در پی دریافت شکایتی در مورد آتش سوزی 4 دستگاه خودروی سواری در خیابان دیباجی تهران، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران عظیم نهاده شد.

وی عنوان نمود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله کارگروهی از ماموران پایگاه سوم این پلیس و ماموران کلانتری 124 قلهک برای شناسایی عامل یا عاملان این آتش سوزی و پیگیری علت و انگیزه آتش سوزی تشکیل و تحقیقات تخصصی در این خصوص شروع شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم با بیان اینکه در بازدید از خودروها عمدی بودن آتش سوزی محرز شد، گفت: پس از آنالیز تصاویر دوربین های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی ، عامل آتش سوزی خودروها شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه نمود: با توجه به اینکه متهم بلافاصله پس از آتش سوزی از محل متواری شده بود، کوشش برای دستگیری متهم ادامه یافت تا این که پس از 24 ساعت کوشش شبانه روزی متهم در حال پرسه زنی در حوالی محل آتش سوزی شناسایی و با هماهنگی های قضائی در یک عملیات پلیسی وی دستگیر شد.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه در پی آتش سوزی اجرا شده 5 میلیارد ریال به شهروندان خسارت وارد شده است، گفت: متهم طبق دستور قضائی برای تحقیقات تکمیلی و آنالیز علت این آتش سوری در اختیار ماموران این پلیس قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1762

به "عامل عمدی آتش سوزی خودروهای خیابان دیباجی دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل عمدی آتش سوزی خودروهای خیابان دیباجی دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید