شخصیت شناسی؛ انگشت شست شما چه شکلی است؟

به گزارش مجله دور زمین، وبسایت بدونیم-مریم اسدی: از روی شکل دست ها می توان به ویژگی های شخصیتی افراد پی برد حتی از روی فرم انگشت ها! در ادامه می توانید از روی فرم انگشت شست به ویژگی های شخصیتی خود پی ببرید.

شخصیت شناسی؛ انگشت شست شما چه شکلی است؟

فرم

A

اگر هر دو بند انگشت شبیه هم هستند فرد متعادلی هستید که سعی می نماید همواره در پی آرامش و تعادل باشد. فن بیان و تدریس خوبی دارید و تجربیات زیادی را از زندگی به دست آورده اید. دوستان و اطرافیان تان به توجه و توصیه های شما احتیاج دارند.

فرم B

اگر اولین بند انگشتتان بلندتر از دومین بند است فرد کمال گرایی هستید. روی ایده ها و نظریات خود بسیار پایبند هستید و همه چیز باید نظم و ترتیب داشته باشد. همواره هدفی برای رسیدن به آن دارید. ایده های شما فقط در حد حرف نیست بلکه ترجیح می دهید وارد عمل شوید. مردم به شما بخاطر صداقتی که دارید احترام می گذارند و روی حرف های شما حساب می نمایند.

فرم C

اگر بند دوم انگشتتان بلندتر از بند اول است آدم سخت کوشی هستید. گاهی اوقات رسیدن به هدف کار راحتی نیست، اما همواره به موانع غلبه نموده و برترین راه ها را پیدا می کنید. شما فرد باهوش و با اعتماد به نفسی هستید. همواره ایده های خوبی دارید و هیچ چیزی باعث سردرگمی شما نمی گردد به همین علت است که در محل کار همه به شما اعتماد دارند.

فرم D

اگر انگشت شست انعطاف پذیری دارید فردی عاطفی و احساساتی هستید. مردم شما را دوست دارند، زیرا به راحتی خودتان را با شرایط نو وفق می دهید. بسیار خلاق و هنرمند هستید. روحیه کنجکاوی دارید و همواره برترین راه ها را برای حل مسائل و رسیدن به هدف پیدا می کنید.

فرم E

اگر انگشت شست انعطاف پذیری ندارید فرد لجبازی هستید که دوست دارید به همه چیز تسلط داشته باشد. به خاطر چهره بی احساسی که دارید دیگران شما را مثل سنگ می بینند، اما می دانند که همواره به وعده های تان عمل می کنید به همین علت می توانند به شما تکیه نمایند. گاهی اوقات مردم از اعتماد شما سوءاستفاده می نمایند، اما بیشتر اوقات راه درستی را انتخاب می کنید که خودتان صدمه نبینید.

انگشت شست شما شبیه کدام یک از موارد بالاست؟

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 17 مهر 1403 بروزرسانی: 17 مهر 1403 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2482

به "شخصیت شناسی؛ انگشت شست شما چه شکلی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت شناسی؛ انگشت شست شما چه شکلی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید