سرمربی تیم امید استقلال: بازیکنان ما مقابل پرسپولیس در حد بزرگسالان بازی کردند، شفر روی بازیکنان تیم، نظر مثبت دارد

به گزارش مجله دور زمین، سرمربی تیم فوتبال امید استقلال گفت که این تیم در 15،10 سال اخیر، بهترین نتایج را به دست آورده است.

سرمربی تیم امید استقلال: بازیکنان ما مقابل پرسپولیس در حد بزرگسالان بازی کردند، شفر روی بازیکنان تیم، نظر مثبت دارد

محمد فدایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی 4 بر صفر تیم فوتبال امید استقلال مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود و یکی از بهترین دربی های چند سال اخیر را شاهد بودیم. پرسپولیس در رده امید تیم بسیار خوبی در اختیار دارد، اما بازیکنان ما واقعاً در حد تیم بزرگسالان فوتبال بازی کردند و هر کسی که در استادیوم بود، از تماشای بازی لذت برد.

وی ادامه داد: حدود یک سال و نیم است که در خدمت باشگاه استقلال هستم و بهترین نتایج 10، 15 سال اخیر را کسب نموده ایم. پیکان، مقاومت و سایپا در سال های اخیر، فوتبال پایه را قبضه نموده بودند، اما استقلال الان در کورس قهرمانی امیدهاست. 7،6 بازیکن ما در تیم بزرگسالان بازی می نمایند و شفر و مربیان این تیم، روی 5،4 بازیکن دیگر از تیم ما نظر مثبت دارند تا آنها را به تیم بزرگسالان ببرند. در 15،10 سال اخیر سابقه نداشته که حدود 11 بازیکن از امیدهای استقلال به تیم بزرگسالان ملحق شوند.

سرمربی تیم امید استقلال با بیان اینکه مدیران این باشگاه به کادر فنی این تیم گفته که به بازیکن سازی بپردازند، گفت: بازیکنانی چون اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی نقش مشخص نماینده ای در استقلال ایفا می نمایند و امیدوارم بازیکنان فعلی امید استقلال به تیم بزرگسالان اضافه شوند. هدف اول باشگاه استقلال در رده های پایه، بازیکن سازی بوده که سال جاری در این امر، خیلی موفق بوده است. پیروزی پرگل استقلال مقابل پرسپولیس در دربی امیدها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 145

به "سرمربی تیم امید استقلال: بازیکنان ما مقابل پرسپولیس در حد بزرگسالان بازی کردند، شفر روی بازیکنان تیم، نظر مثبت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم امید استقلال: بازیکنان ما مقابل پرسپولیس در حد بزرگسالان بازی کردند، شفر روی بازیکنان تیم، نظر مثبت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید