سرجیو: روی اشتباهات بچه گانه به سایپا باختیم و حذف شدیم، بازیکن مان خوابش برد و ترابی گل زد

به گزارش مجله دور زمین، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دلیل حذف شدن تیمش در جام حذفی را اشتباهات بچه گانه در بازی مقابل سایپا دانست.

سرجیو: روی اشتباهات بچه گانه به سایپا باختیم و حذف شدیم، بازیکن مان خوابش برد و ترابی گل زد

به گزارش خبرنگاران، پائولو سرجیو سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از حذف شدن تیمش در جام حذفی با شکست مقابل سایپا شرح داد: ما بازی خوبی را شاهد بودیم و بیشتر دقایق آن در کنترل ما بود. خوش شانس نبودیم و گاهی هم به خاطر اشتباهات بچه گانه نتیجه را از دست دادیم. ما روی دو ضربه از راه دور و یک پنالتی ای که به نظرم صحیح نبود، شکست خوردیم. با این حال بازیکنانم تلاششان را کردند و روی جزئیات نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی صنعت نفت اضافه نمود: هیچ زمان از من نخواهید شنید که درباره بازیکنانم بد صحبت کنم. می توانستیم بازیکنان بهتری داشته باشیم اما الآن وقت رویاپردازی نیست. هیچ وقت به دنبال بهانه نیستم و باید به بازی نگاه کنیم. از باخت ناراحت هستیم اما معتقدم بازی خوبی کردیم.

او در پاسخ به این پرسش که چرا امروز در کنار زمین عصبانی بود، گفت: یک سری جزئیات باعث عصبانیت من شد. ما در تمرین ها روی این جزئیات کار کردیم اما در زمین اجرا نشد.

سرجیو اضافه نمود: اگر ضربات ایستگاهی بازی را نگاه کنید، متوجه خواهید شد که امروز همیشه یک نفر از ترابی محافظت می کرد. ما گفته بودیم که باید همیشه مراقب او باشید اما روی گل دوم، یکی از بازیکنان خوابش برد و ما گل دوم را دریافت کردیم.

سرمربی صنعت نفت همچنین درباره تاکید بیش از حد روی کرار جاسم شرح داد: ما تیمی هستیم که تجربه کافی نداریم. کرار بازیکنی است که تجربه بالایی دارد و به ما انگیزه می دهد. من عادت ندارم که یک بازیکن را بررسی کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 184

به "سرجیو: روی اشتباهات بچه گانه به سایپا باختیم و حذف شدیم، بازیکن مان خوابش برد و ترابی گل زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرجیو: روی اشتباهات بچه گانه به سایپا باختیم و حذف شدیم، بازیکن مان خوابش برد و ترابی گل زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید