رئیس اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش مجله دور زمین، در حکمی از سوی دکتر عباس عطوف مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت،علی محمدی فیض آباد به عنوان رئیس اداره رفاهی دانشجویان این وزارتخانه معرفی و منصوب شد.

رئیس اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از مفدا، طی حکمی که از سوی دکتر عباس عطوف مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تایید و به امضاء رسیده است، علی محمدی فیض آباد به عنوان رئیس اداره رفاهی دانشجویان این وزارتخانه معرفی و منصوب شد.

در متن این حکم که به تایید و امضای مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، رسیده است، خطاب به علی محمدی فیض آباد رئیس اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در امور رفاهی و حوزه خوابگاه های دانشجویی و با عنایت به موافقت معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت اداره کل دانشجویی این وزارتخانه منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از دانش و تجارب مفید مدیران امور دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و کارشناسان گرامی شاغل در ستاد و تعامل مثبت و سازنده با این عزیزان و همچنین ارتباط مستمر با دبیران شوراهای صنفی دانشجویان در جهت نیل به ماموریت های مهم و خطیر این اداره، موفق و موید باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 195

به "رئیس اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید