رأی فیفا ارسال شد؛ پنجره نقل وانتقالاتی فولاد در آستانه باز شدن

به گزارش مجله دور زمین، پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان که با حکم فیفا برای سه فصل بسته شده بود، در آستانه باز شدن است.

رأی فیفا ارسال شد؛ پنجره نقل وانتقالاتی فولاد در آستانه باز شدن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه فولاد خوزستان که بعد از شکایت سیلوا سوارز و لوپز وینسوس دو بازیکن برزیلی فصل گذشته خود، با حکم محرومیتی سنگین از سه پنجره نقل وانتقالاتی روبه رو شد، حالا در آستانه برطرف این محرومیت قرار گرفته است.

این دو بازیکن علاوه بر درخواست وصول مطالبات شان، درخواست غرامت نیز از فولادی ها نموده بودند که البته با کوشش های سعید آذری و معاونت حقوقی باشگاه این ادعا در فیفا رد شد تا باشگاه فولاد از خطر پرداخت یک میلیون و 80 هزار دلاری رها پیدا کند و فقط محکوم به پرداخت مطالبات این بازیکنان طبق قرارداد گردد. از آن سو در حکم فیفا اعلام شده بود محرومیت سه پنجره ای از نقل وانتقالات باشگاه نیز با پرداخت مطالبات این بازیکنان برطرف خواهد شد.

حالا این اتفاق در آستانه رخ دادن است. امروز (دوشنبه ) رأی فیفا بابت پرداخت مطالبات اولین برزیلی به دست باشگاه رسیده است. فولادی ها مطالبات دیگر بازیکن برزیلی را هم پرداخت نموده اند و گفته می گردد رأی این بازیکن نیز آخر هفته صادر خواهد شد.

بنابراین فولادی ها در آستانه ملاقات امشب خود مقابل نساجی خبر راضی کننده ای به دست شان رسیده است، خبری که آنها را در آستانه باز شدن پنجره های نقل وانتقالاتی شان قرار داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1290

به "رأی فیفا ارسال شد؛ پنجره نقل وانتقالاتی فولاد در آستانه باز شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رأی فیفا ارسال شد؛ پنجره نقل وانتقالاتی فولاد در آستانه باز شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید