درخواست بسکتبال ایران برای حضور در تورنمنت های ایتالیا

به گزارش مجله دور زمین، علی توفیق در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به اینکه در جریان مسابقات گزینشی المپیک در تورین ایتالیا ملاقاتی با جیووانی پتروچی، رئیس فدراسیون بسکتبال ایتالیا داشته است، در خصوص آنچه در این دیدار مورد بحث و آنالیز قرار گرفته است، شرح داد.

درخواست بسکتبال ایران برای حضور در تورنمنت های ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

وی اظهارداشت: به هر حال حضور در ایتالیا بهترین فرصت بود برای اینکه برنامه های مورد نظر برای همکاری با بسکتبال این کشور را دنبال کنیم. به همین دلیل ملاقاتی با رئیس فدراسیون ایتالیا انجام دادیم و طی آن در این زمینه بحث و آنالیز های لازم را انجام دادیم و درخواست های خود را هم مطرح کردیم.

دبیرفدارسیون بسکتبال اعلام کرد: حضور در کمپ تمرینی مشترک برای رده های سنی پایه یکی از مهمترین مواردی بود که مورد بحث نهاده شد. در این زمینه قرار بر این شد فدراسیون بسکتبال ایتالیا برنامه های خود را برای ما ارسال کند تا در صورت فر اهم بودن شرایط خود را با آنها هماهنگ کنیم.

توفیق یادآور شد: دعوت از بسکتبال ایران برای شرکت در تورنمنت های ایتالیا هم دیگر موضوعی بود که درباره آن در نشست با رئیس فدراسیون این کشور صحبت شد. ایتالیایی ها که شانس زیادی برای خود و برای کسب سهمیه المپیک قائل بودند، برگزاری تورنمنت پیش از المپیک و ماه های بعد از این بازی ها را در برنامه ها دارند. از آنها خواستیم برنامه خود در این زمینه را هم برای ما ارسال نمایند تا در صورت امکان اعزام تیم ملی را در دستور کار قرار دهیم.

وی همچنین گفت: در ملاقات با رئیس فدراسیون بسکتبال ایتالیا، هدیه ای ارسالی محمود مشحون، رئیس فدراسیون را به وی اهدا کردیم و در مقابل وی هم پیراهن تیم ملی کشورش را برای رئیس فدراسیون ایران هدیه فرستاد.

توفیق همچنین با بیان اینکه طی مدت زمان حضور در ایتالیا دیداری هم با سرمربی تیم ملی کرواسی و مدیر تیم های این کشور داشت، گفت: در این دیدار هم در خصوص چگونگی همکاری های بیشترو بهتر بسکتبال دوکشور در آینده صحبت کردیم. در کرواسی کمپ های تمرینی برای رده سنی جوانان برگزار می گردد و بر همین اساس این درخواست را مطرح کردیم که برنام های این کمپ ها برای ایران هم ارسال گردد تا بتوانیم در فرصت مناسب شرایط حضور در آنها را برای تیم ای پایه مهیا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 527

به "درخواست بسکتبال ایران برای حضور در تورنمنت های ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست بسکتبال ایران برای حضور در تورنمنت های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید