دبیر فدراسیون هندبال: تیمهای امید و بزرگسالان زیر نظر سرمربی خارجی تشکیل می شوند

به گزارش مجله دور زمین، حمیدرضا عزتی گفت: زمانی که با سرمربی خارجی به تواقق برسیم هر دو تین تیمهای ملی بزرگسالان و امید زیر نظر سرمربی خارجی و کادر فنی معرفی شده کار خواهند کرد.

دبیر فدراسیون هندبال: تیمهای امید و بزرگسالان زیر نظر سرمربی خارجی تشکیل می شوند

دبیر فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگاران در مورد انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی هندبال اظهار کرد: ما کادر فنی تیم ملی را معرفی نموده ایم. مرتجی و صادقی را به عنوان مربیان تیم امید معرفی نموده ایم. حالا پیگیر قانونی جذب سرمربی خارجی هم هستیم. توافقات و مذاکرات لازم با او صورت گرفته فقط به خاطر کرونا مشکلاتی دارد که نمی تواند از کشورش خارج گردد و ما پیگیر این موضوع هستیم.

حمیدرضا عزتی در پاسخ به این سوال که کادر فنی معرفی شده مختص تیم ملی امید است یا بزرگسالان گفت: تیم امید تحت عنوان تیم ملی ب بزرگسالان است. زمانی هم که با سرمربی خارجی به توافق برسیم تیم ملی الف مشخص خواهد شد. تیم ملی الف و ب مکمل هم هستند و هر دو زیر نظر سر مربی خارجی و کادر فنی معرفی شده کار خواهند کرد.

وی اضافه نمود: تعداد دعوت شدگان به این تیم بستگی به نظر مربیان خواهد داشت. با توجه به اینکه تیم ب شرایط سنی بازیکنان زیر 25 سال را دارد، اسمش را امید گذاشتیم اما هر دو تیم مکمل هم هستند.

وی در مورد شرایط بازیکنان ملی بالاتر از 25 سال گفت: زمانی که سرمربی تیم ملی خارجی یا ایرانی انتخاب گردد آنها هم تحت عنوان تیم ملی بزرگسالان دعوت خواهند شد. با توجه به مسابقاتی که در پیش خواهیم داشت قرار است استارت تمرینات را با تیم ملی امید بزنیم.

وی در مورد شروع اردوهای تیم ملی ب گفت: برنامه ریزی کردیم و با نظر مربیان قرار است در بهمن و بعد از مرحله بعدی مسابقات لیگ برتر مردان اردویی داشته باشیم. احتمالا در اواخر بهمن اردویی داشته باشیم البته این بستگی به نظر مربیان دارد.

وی در سرانجام در مورد مرحله بعدی لیگ برتر مردان و جلسه کمیته انضباطی برای مشخص تکلیف گروه دوم لیگ گفت: هنوز مشخص نیست و طی فردا و پس فردا در جلسه کمیته مسابقات نهایی خواهیم کرد. جلسه کمیته انضباطی دست ما نیست و باید به ما وقت جلسه بدهند. ما چند روز گذشته جلسه داشتیم. همه کارها را انجام داده ایم و منتطر دستورالعمل و تصمیم کمیته انضباطی هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1601

به "دبیر فدراسیون هندبال: تیمهای امید و بزرگسالان زیر نظر سرمربی خارجی تشکیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر فدراسیون هندبال: تیمهای امید و بزرگسالان زیر نظر سرمربی خارجی تشکیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید