دانشگاه آزاد اسلامی قشم میزبان آزمون جامع دکتری در بخش شفاهی

به گزارش مجله دور زمین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از برگزاری مجازی بخش شفاهی آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی در این واحد دانشگاهی اطلاع داد.

دانشگاه آزاد اسلامی قشم میزبان آزمون جامع دکتری در بخش شفاهی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از قشم، مهدی دسینه در حاشیه برگزاری مجازی بخش شفاهی آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم اظهار کرد: این آزمون برای تأمین سلامت و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار گردید.

وی اضافه نمود: بخش شفاهی این آزمون مطابق بخشنامه سازمان مرکزی با رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و جلوگیری از شیوع ویروس با همه امکانات و تجهیزات این واحد دانشگاهی به صورت مجازی و با نظارت کامل توسط کارگروه های تخصصی و موفقیت آمیز برگزار گردید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با یادآوری اینکه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه های پیشرو در امر آموزش مجازی بود، گفت: به دلیل فراهم بودن زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات به دانشجویان، این واحد دانشگاهی نیز آمادگی دارد تا خدمات مجازی خود را در حوزه آموزشی قوام و استمرار بخشد.

دسینه گفت: امتحان جامع کتبی دانشجویان دکتری تخصصی نیز چندی پیش با حضور تعداد 165 دانشجو با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی برگزار گردید.

واحد قشم عظیم ترین پذیرش کننده دانشجویان مقطع دکتری

وی اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم دارای 5 هزار و 769 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از دکتری تخصصی، دکتری حرفه ای(پزشکی عمومی)، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی است که از این تعداد یک هزار و 275 نفر در مقطع دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم ادامه داد: این واحد دانشگاهی دارای 112 رشته تحصیلی بوده که 35 رشته آن در مقطع دکتری تخصصی است که از این نظر، عظیم ترین واحد دانشگاهی پذیرش کننده دانشجویان در مقطع دکتری تخصصی در استان هرمزگان و منطقه جنوب کشور محسوب می گردد.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1376

به "دانشگاه آزاد اسلامی قشم میزبان آزمون جامع دکتری در بخش شفاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اسلامی قشم میزبان آزمون جامع دکتری در بخش شفاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید