خبرنگارانِ فروشگاه ها؛ بخش جدید خبرنگاران برای فروش کالاهای نو

به گزارش مجله دور زمین، طی هفته گذشته، خبرنگاران از بخش جدید خود یعنی خبرنگاران فروشگاه ها رونمایی کرد؛ بخشی که به مغازه ها و فروشگاه های کوچک اجازه می دهد تا با استفاده از خدمات خبرنگاران، کالاهای نو خود را در معرض کاربران قرار داده و به فروش برسانند.

خبرنگارانِ فروشگاه ها؛ بخش جدید خبرنگاران برای فروش کالاهای نو

به این ترتیب، صاحبان فروشگاه ها و مغازه های سراسر شهر می توانند با ثبت فروشگاه خود، کالاهای نو را نیز در خبرنگاران آگهی کنند. از سوی دیگر، خریداران هم از این پس می توانند علاوه بر کالاهای دست دوم، کالاهای نو را هم در خبرنگاران پیدا کنند و به صورت مستقیم از مغازه دارها بخرند.

مهمترین تفاوت محصول جدید خبرنگاران با دیجی کالا در این است که در خبرنگاران فروشگاه ها، خریدار و مغازه دار مستقیم به یکدیگر وصل می شوند و خبرنگاران کمیسیونی از خرید نمی گیرد. به همین دلیل، با قیمت هایی متفاوت و به مراتب پایین تر روبرو هستیم. ضمن اینکه در طراحی و توسعه خبرنگاران فروشگاه ها تلاش شده تا تجربه ای بسیار نزدیک به تجربه پاساژگردی و خرید از مغازه های واقعی به خریداران ارائه شود.

مزایای خبرنگاران فروشگاه ها، فرآیند خرید و فروش را ساده و به صرفه کرده است. بعضی از این مزایا عبارتند از:

کمک به فروشندگان در دوره رکود کرونا

با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع بیماری و قرنطینه، بسکمک از مردم ترجیح می دهند که کالاهای مورد نیازشان را به صورت اینترنتی تهیه کنند. این موضوع می تواند موجب رکود کسب وکارهایی شود که در فضای آنلاین فعالیتی ندارند. بسترِ خبرنگاران فروشگاه ها با استفاده از 35 میلیون مشتریِ خبرنگاران، به فروشندگان و صاحبان این مغازه ها کمک می کند تا بتوانند دوباره به کسب وکار خودشان رونق دهند. به این ترتیب، فروشندگان می توانند به راحتی و بدون واسطه و پرداخت کمیسیون، با خریدارانی از سراسر کشور در ارتباط باشند؛ اتفاقی که تا پیش از این برای آنها ممکن نبود.

تنوع کالاها

خبرنگاران با سه دسته بندی پرطرفدار، کار خبرنگاران فروشگاه ها را آغاز کرده است:

  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم خانه
  • لوازم شخصی و لباس

بسکمک از خریدهای اینترنتی شامل کالاهایی از این سه دسته است و خبرنگاران نیز با تمرکز روی این کالاها، در واقع بسکمک از نیازهای مشتریان را پوشش داده است.

تنوع کالا در خبرنگاران فروشگاه ها، این امکان را در اختیار خریدار قرار می دهد تا به جای گردش در بازار (با همه مشکلاتش مانند اتلاف وقت و هزینه و ریسک ابتلا به بیماری)، از طریق گشت وگذار مجازی در خبرنگاران فروشگاه ها وسایل مورد نیاز خود را تهیه کند.

تنوع فروشگاه ها

در این سه دسته بندی، مغازه های معتبر در راسته های مختلف شهر، شعبه های آنلاین خود را در خبرنگاران فروشگاه ها افتتاح کردند. از راسته لوازم برقی لاله زار تا لوازم خانگی فروشان امین حضور و مغازه های صوتی و تصویری جمهوری و بوتیک های پاساژهای کوروش و تندیس و ابزارفروشی های خیابان خیام، همگی در خبرنگاران فروشگاه ها حضور دارند. حضور این مغازه ها می تواند خیال شما را بابت قیمت، کیفیت و اعتبار برای همیشه راحت کند.

امکان مقایسه کالاهای نو و دست دوم

بعضی اوقات به دلایلی از جمله قیمت بالا، استفاده موقت از یک وسیله یا دلایل دیگر، در اینکه کالای مورد نظر را نو یا دست دوم بخریم دچار تردید می شویم. خبرنگاران به عنوان بزرگترین بستر نیازمندی های آنلاین کشور، سا ل ها درگاه خرید و فروشِ اجناس دست دوم بوده و حالا با عرضه کالاهای نو، خریداران می توانند با بررسی و مقایسه یک کالا در این دو دسته، تصمیم بگیرند که کدام یک برای آنها مناسب تر است. این موضوع به انتخاب راحت تر خریدار کمک کرده و تجربه بهتری از خرید را برای او به همراه خواهد داشت.

کاهش رفت و آمد در شهر

شلوغی، آلودگی، کمبود وقت و رعایت فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری، عواملی هستند که در رفت وآمد مردم برای انجام امور روزمره و خرید تأثیرگذارند. استفاده از خبرنگاران فروشگاه ها، می تواند میزان رفت وآمد خریداران جهت تهیه وسایل مورد نیازشان را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. همچنین، چنانچه توضیحات درج شده برای کالایی به اندازه کافی برای خریدار قانع کننده نبود، او می تواند از طریق چتِ خبرنگاران به طور مستقیم با فروشنده در ارتباط باشد و سوال های احتاقتصادی خود را مطرح کند. البته تماس تلفنی نیز، راه دیگر ارتباط با صاحب فروشگاه است. در نتیجه، با وجود چنین امکاناتی، نیاز به رفت وآمد در شهر به منظور خرید این کالاها به حداقل خواهد رسید.

امکان خرید از تمام مغازه های سطح شهر

همه مغازه داران سطح شهر در دسته بندی های که عنوان شد می توانند شعبه آنلاین فروشگاه خود را در خبرنگاران فروشگاه ها به راه بیندازند. این تنوع فروشگاه ها، مقایسه و انتخاب را برای خریداران ساده تر می کند. تصور کنید در خانه خود در شرق تهران نشسته اید و در حال گشت وگذار بین فروشگاه های پوشاک در پاساژ کوروش هستید. در این گشت وگذار، کفشی را می بینید و آن را می پسندید. در این لحظه، فاصله شما از شرق تهران تا غرب تهران، فقط یک تلفن با آن فروشگاه است.

ارائه تخفیف بر هزینه های حمل و نقل به فروشندگان

پس از خرید یک کالا در خبرنگاران فروشگاه ها، فروشند کالای فروخته شده را با پیک موتوری به دست مشتری خواهد رساند. خبرنگاران برای فروشندگان خود امکانی در نظر گرفته که بتوانند در ارسال کالای خود از تخفیف برخوردار شوند. این موضوع می تواند در قیمت تمام شده کالا تأثیر بگذارد و در نهایت، باعث رضایت بیشتر مشتری شود.

خرید اقتصادی؛ نفع خریدار و فروشنده

استفاده از اینترنت و فضای آنلاین در جهت انجام امور روزمره، هرروز در حال افزایش است. در سال های اخیر بسترهای فروش آنلاین در رشد این فضا نقش داشته اند و حالا خبرنگاران نیز به این عرصه آمده و با قابلیت ها و امکانات جدیدی که هم برای فروشندگان و هم برای خریداران در نظر گرفته است، خرید و فروش اجناس را بیش از پیش ساده کرده است. علاوه بر این، در شرایط اقتصادی فعلی، خرید اقتصادی به دغدغه بسکمک از خانواده ها تبدیل شده است. به این ترتیب می توان به موفقیت اقدام جدید خبرنگاران که می تواند کمک حال فروشندگان نیز باشد، امیدوار بود.

منبع: دیوار
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1208

به "خبرنگارانِ فروشگاه ها؛ بخش جدید خبرنگاران برای فروش کالاهای نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگارانِ فروشگاه ها؛ بخش جدید خبرنگاران برای فروش کالاهای نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید