خبرنگاران برگزاری برنامه های روز بوشهر مجازی شد

به گزارش مجله دور زمین، بوشهر- خبرنگاران- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: با توجه به لغو رویدادهای اجتماعی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، برنامه های دوازدهمین نکوداشت روز بوشهر در فضای مجازی برگزار می شود.

خبرنگاران برگزاری برنامه های روز بوشهر مجازی شد

احمد بارگاهی روز جمعه در این ارتباط افزود : امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های نکوداشت روز بوشهر که بیشتر با تکیه بر اجتماع مردمی برنامه ریزی شده بود، لغو شد.

وی بیان نمود: به همین مناسبت، ویژه برنامه ای شاد و متنوع به صورت مجازی آغاز شده که تا 18 اسفند روز بوشهر ادامه خواهد یافت.

بارگاهی ادامه داد: این ویژه برنامه با دعوت از چهره های مردمی در قالب موسیقی، طنز، مسابقه، گفت وگو هرشب به مدت یک ساعت از ساعت 21 منتشر می شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر یکی دیگر از برنامه های این هفته را انتشار فراخوان طراحی نماد هفته بوشهر بیان کرد.

وی افزود: این نماد پس از دریافت طرح های مردمی در سال آینده ساخته و در یکی از میدان های بندر بوشهر نصب خواهد شد.

بارگاهی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این هفته رونمایی از سردیس برخی از چهره های ماندگار بوشهر است که درصورت امکان در یک برنامه تلویزیونی از طریق شبکه استانی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته های اخیر بسیاری از تابلوهای شهری به موضوعات آموزشی در باره بیماری کرونا اختصاص یافته است، بیان نمود: امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی بزودی شاهد کنترل این بیماری در کشور باشیم.

18 اسفند به مناسبت تاسیس مدرسه سعادت به عنوان مادر مدارس جدید جنوب ایران در این روز در سال 1278 هجری شمسی به عنوان روز بوشهر نام گذاری شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 983

به "خبرنگاران برگزاری برنامه های روز بوشهر مجازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری برنامه های روز بوشهر مجازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید