حوادث وحشت آور و تاریخچه ترسناک هتل سیسیل

به گزارش مجله دور زمین، هتل سیسیل | Cecil Hotel

هتل سیسیل که در مرکز شهر لس آنجلس واقع شده است الهام بخشی برای تمامی داستان های اشباح و همچنین داستان های ترسناک می باشد. با به رسمیت شناختن اخیر این ساختمان در کمیته میراث فرهنگی در سال 2016 و همچنین بخش تاریخی بخش تاریخی شورای شهر لس آنجلس در سال 2017 این ساختمان به وضوح مورد توجه بیش از پیش قرار گرفته است. با این حال شهرت هتل سیسیل به طور عمده ای با یک تاریخ پر رمز و راز و قتل های رخ داده در آن شناخته می گردد. همانطور که جیمز بارلت در کتاب 2016 خود شرح داده است، هتل ها به دلیل رفت و آمد افراد بسیار در آن نقاطی برای حوادث، قتل و خودکشی می باشند. با این حال سیسیل بیش از حد میانگین با مرگ، خودکشی و پدیده های این چنینی درگیر بوده است. این هتل نیز مانند بسیاری از مکان های متروکه ما را جذب می کند زیرا حضور در فضای آن باعث ایجاد اضطرابی اجتناب ناپذیر خواهد شد. با خبرنگاران همراه شوید تا در خصوص تاریخچه وحشت آور این هتل بیشتر بدانیم.

حوادث وحشت آور و تاریخچه ترسناک هتل سیسیل

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

تاریخچه هتل سیسیل

در دهه 1920 مرکز شهر لس آنجلس در حال رشد و افزایش جمعیت بود. هتل سیسیل نیز که در سال 1924 آغاز به ساخت نمود نیز بخشی از یک موج هتل سازی مشابه در این شهر به حساب می آمد. ویلیان بنکز هانر (William Banks Hanner) طراح هتل با استفاده از معماری باشکوهی از هنر دکو، لابی از جنس سنگ مرمر، شیشه های رنگی و مجسمه های آلاباستر این هتل را برای ورود گردشگران و تجار طراحی نمود. به این ترتیب در سال 1927 این هتل بازگشایی شده و به سرعت به یکی از مکان های مورد استقبال تبدیل شد. با این حال پس از دهه 1930 و 1940 و آغاز رکود بزرگ، منطقه مرکز شهر لس آنجلس تبدیل به یکی از فقیرترین بخش ها با آمار بالایی از بی خانمانی و جرم و جنایت بالا شد. در دهه 1950 خیابان اصلی به اسکیدرو (Skid Row) یا منطقه پشتی تغییر نام پیدا کرده و هتل سیسیل تبدیل به اقامتگاهی برای افراد با بودجه کم شد.

این هتل مجددا در سال 2011 در بخش مرکزی شهر نهاده شد

سرنوشت این هتل در دهه اخیر تغییر کرده و در سال 2011 مجددا به عنوان بخشی از شهرک سازی مرکزی شناخته شد. این هتل 600 اتاق داشته که شامل 299 اتاق ارزان قیمت و 301 اتاق کوچک می باشد. با این حال در سال 2014 تنها 30 عدد از اتاق های آن اشغال شده بودند. بنابراین مالک جدید و ریچارد بورن (Richard Born) اظهار داشت که میخواهد با یاری سیمون بارون (Simon Baron) در جهت توسعه این اقامتگاه به یک هتل بوتیک اقدام نماید. در این فرایند امکاناتی مانند استخر رویاز در سال 2017 به آن اضافه شده در حالی که ویژگی های تاریخی مانند لابی بزرگ آن حفظ شده است.

سلسله خودکشی ها در هتل سیسیل

با وجود این طرح های بزرگ، هتل سیسیل برای مدت های طولانی به عنوان نقطه اصلی خودکشی شناخته می شد. در سال 1931 اولین پرونده ای که ثبت شد مربوط به یک مرد 46 ساله بود. او که به نام جیمز ویلز از شیکاگو وارد هتل شده بود از طریق قرص های سمی کشته شد. هشت سال پس از آن یک ملوان 39 ساله به نام اروین نبلت که در حال کار بر روی کشتی USS Wright بود از همان روش برای کشتن خود استفاده نمود. چند ماه بعد دوروتی سیجر 45 ساله هم روش آن ها را پیش گرفت. با این حال شایع ترین روش خودکشی در هتل سیسیل پریدن می باشد. ابتدا زنی به نام گریس ای ماگرو که در سال 1937 از طبقه نهم ساختمان این هتل در حالی که در میان سیم های تلفن پیچیده شده بود به پایین پرید. روی تامسون که یک آتشنشان دریایی بود یکسال پس از او این اقدام را انجام داد. برای بعضی دیگر دلایل کمتری وجود دارد تا هتل سیسیل را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند مانند جولیا مور 50 ساله از سنت لوییس در سال 1962 خود را به پایین پرتاب کرد در حالی که گردش اقتصادی بانک او 1800 دلار بود.

این هتل سابقه ای طولانی در خودکشی افراد دارد

در سال 1944 دوروتی پورسل 19 ساله از درد معده از خواب بیدار شده، به حمام رفت و کودکی را به جهان آورد که خودش در جریان آن نبود. او نوزاد مرده را باور کرده و از پنجره هتل بیرون انداخت. در محاکمه او به دلیل قتل در شرایط جنون محکوم نشد. در سال 1962 پاولین اوتو 27 ساله پس از بحث با شوهرش خود را از طبقه نهم هتل به پایین انداخت. با این حال او قبل از اینکه کشته شود بر روی جورج جیانینی 65 ساله که در حال پیاده روی بعداز ظهر خود بود افتاده و موجب کشته شدن او نیز شد. خودکشی های دیگر روش های خشونت آمیز بیشتری داشتند. در حقیقت دومین اتفاقی که در هتل سیسیل ثبت شد در خصوص دودیچ 25 ساله بود که در سال 1931 به سر خود شلیک کرد. 3 سال بعد لوییس بوردن 53 ساله که در سپاه پزشکی ارتش خدمت می کرده است گلویش را برید اما یک یادداشت گذاشت که در آن سلامت ضعیف خود را توضیح داده بود. روش یا دلیل این اتفاقات تفاوتی نمی نماید، مهم این است که هر مرگ اتفاق افتاده باعث شد تا شهرت مرگبار و وحشت آور این هتل افزایش یابد.

تاریخچه خشونت و قتل ها در هتل سیسیل

هتل سیسیل علاوه بر اینکه نقطه شناخته شده ای در خودکشی می باشد، سابقه ای طولانی در قتل، به خصوص قاتلان سریالی دارد. این اقامتگاه مدت طولانی با یکی از قتل های ناخوشایند لس آنجلس به نام بلک دالیا در سال 1947 درگیر بوده است. شایعه ای وجود دارد که الیزابت شورت آخرین نوشیدنی خود را تنها چند ساعت قبل از اینکه جسد او چند مایل دورتر پیدا شود نوشیده بود. در سال 1964 اپراتور تلفن بازنشسته شرکت Pigeon Woman در اتاق خود در هتل سیسیل مورد تجاوز جنسی و خفه شدن نهاده شد. یکی از کارکنان هتل مهمان طولانی مدت این هتل را که در میان وسایل خود افتاده بود کشف کرد. این زن در میدان پرشینگ، همان مکانی که قاتل سریالی ژاک الینگر سوژه های خود را پیدا می کرد به پرندگان غذا داده و به آن ها مهربانی می نمود. اگرچه پس از دستگیری الینگر او در این خصوص مورد بازپرسی نهاده شد اما در نهایت او آزاد شده و این جنایت به صورت معما باقی ماند.

قتل های فجیع و ناخوشایندی که در این هتل روی داده است

در سال 1991 یوهان اونتروگر مقاله ای در خصوص فحشا در لس آنجلس گذاشته و تصمیم گرفت تا در هتل سیسیل اقامت نماید. اگرچه که او در سال 1974 به زندان محکوم شده بود، در سال 1990 آزاد شد. او در طول 5 هفته اقامت خود در این هتل سه زند را مورد تجاوز قرار داده و در نهایت آن ها را به قتل رساند. او پس از اینکه در سال 1994 در میامی دستگیر شد و به حبس ابد محکوم شد خود را به قتل رساند.

رمز و راز مدرن هتل سیسیل

شاید یکی از جالب ترین داستان های هتل سیسیل جدیدترین آن ها باشد. در ماه ژانویه 2013 الیسا لام دانشجوی 21 ساله دانشگاه کانادایی به لس آنجلس رفته و در 26 ژانویه وارد هتل شد. اوایل ماه فوریه او ناپدید شد. دو هفته پس از ناپدید شدن او، چندین مهمان از فشار کم آب و همچنین طعم عجیب و غریب آن شکایت کردند. پس از انجام بازرسی های لازم بدن دختر جوان در حالی که در مخزن آب روی پشت بام شناور بود کشف شد که موجب آلودگی چند هفته ای آب شده بود. مقامات دوربین های ساختمان را آنالیز کرده و مشاهده کردند الیسا در اواسط شب با رفتاری عجیب وارد آسانسور شد. دختر جوان پس از وارد شدن آغاز به زدن چندین دکمه می نماید. او پس از خروج آغاز به حرکات خشن با کسی یا چیزی می نماید که در تصویر دوربین معین نمی باشد. مدت کوتاهی پس از انتشار عمومی آن، این فیلم به دلایل عجیب و غریبی ویروسی شده بود.

بدن دختر 21 ساله در مخزن آب هتل نهاده شده بود

همانطور که مردم فیلم را بیشتر تحلیل می کردند، بعضی از آن ها به دقیقه هایی گمشده اشاره داشتند. البته بعضی دیگر گفتند که لام مشکل روانی داشته است. در هر دو مورد دوستان و خانواده او شوکه شده بودند زیرا آن ها می گفتند او در شرایط روحی خوبی بوده است. علاوه بر این دسترسی به مخزن آب نیز سخت بوده است به خصوص اینکه احتیاج به کلید پشت بام و نردبان برای رسیدن به آن بوده است. با تمام این موارد نتیجه گرفته شد که مرگ او اتفاقی بوده است اما برای بسیاری این سوال باقی ماند که پس چه اتفاقی افتاده یا اینکه آیا ممکن است این مرگ به تاریخ فاجعه بار هتل سیسیل مرتبط باشد؟

تاریخچه ارواح تسخیرکننده هتل سیسیل

هتل سیسیل در تاریخ تقریبا صد ساله خود شاهد بسیاری از بدترین لحظات بشریت از خودکشی گرفته تا قتل و جنون بوده است. به نظر می رسد بعضی از این اتفاقات موجب شده تا راز و رمزهایی در اینجا باقی بماند. بازدیدکنندگان و ساکنان هتل به طور یکسانی پدیده های عجیب و غریب را گزارش می کنند. مهمانان هتل به طور منظم گزارشاتی از دیدن چهره های تاریک در اتاق خود را گزارش کرده و می گویند در اثر تکان های تخت بیدار می شوند.

شاید معروفترین پدیده غیرطبیعی که در هتل سیسیل اتفاق افتاده است عکس گرفته شده توسط ساکن محلی به نام کوستون آلدرت که به دلیل شکلی که از پنجره طبقه چهارم مشاهده می شود بسیار مورد توجه نهاده شده است. ظهور سایه ها و شنیدن صداهای عجیب و غریب مانند آنچه آلدرت گرفته است ممکن است ارتباطی طولانی به خودکشی های این هتل داشته باشد. از طرف دیگر ممکن است هشداری باشد تا بدانیم می توان برای حفظ زندگی از اشتباهات دیگران جلوگیری نمود.

منبع: www.theoccultmuseum.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 348

به "حوادث وحشت آور و تاریخچه ترسناک هتل سیسیل" امتیاز دهید

2 کاربر به "حوادث وحشت آور و تاریخچه ترسناک هتل سیسیل" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوادث وحشت آور و تاریخچه ترسناک هتل سیسیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید