حمایت کمیته امداد از 230 خانواده زندانی در ایلام

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینیرهاستان ایلام گفت: هم اکنون تعداد بیش از 230 خانواده زندانیان نیازمند مورد حمایت امداد بوده و از خدمات و حمایتهای کمیته امداد در استان برخوردار هستند.

حمایت کمیته امداد از 230 خانواده زندانی در ایلام

قنبر موسی نژاد در دیدار مدیرکل امور زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان، اظهار کرد: حمایت از این خانواده ها علاوه بر پرداخت مستمری و کمک معیشت، شامل توزیع بسته های معیشتی و حمایتی، اشتغال، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و خدمات دیگر است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به خانواده های زندانی با هدف گره گشایی از مسائلشان افزود: امسال در این زمینه تا به امروز 2 میلیارد و 124 میلیون ریال به 58 خانواده در این استان پرداخت شده است.

موسی نژاد، حمایت از 220 دانش آموز که سرپرست آنها در زندان به سر می برد، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و پرداخت کمک هزینه جهیزیه به این خانواده ها را از دیگرخدمات کمیته امداد به خانواده های زندانی برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینیرهاستان با عنوان اینکه حمایت از خانواده های زندانی با هدف کاستن از مسائل و آسیبهای اجتماعی یکی از اولویتهای این نهاد است شرح داد: در این زمینه آماده هم افزایی با دستگاههای دیگر و ادامه همکاری با اداره کل زندانهای استان هستیم.

مدیرکل امور زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان ایلام نیز در این نشست گفت: گستردگی فعالیتها و خدمات کمیته امداد به نیازمندان یکی از شاخصه های مهم این نهاد بوده که حمایت ازخانواده های زندانیان از جمله این خدمات ارزشمند است.

احسانی با عنوان اینکه خانواده های دارای زندانی عمدتاً از فقیر ترین اقشار جامعه هستند که به دنبال گرفتار شدن سرپرست آنها اقتصاد و معیشت شان دچار مشکل شده است افزود: انتظار داریم کمیته امداد در زمینه های معیشتی،خدماتی، اشتغال و حمایتهای دیگر همچنان کمک به این خانواده ها را در دستور کار خود قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1558

به "حمایت کمیته امداد از 230 خانواده زندانی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت کمیته امداد از 230 خانواده زندانی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید