جهانبخش: تیم ملی تک ستاره ندارد

به گزارش مجله دور زمین، همه از ما انتظار دارند چون بازیکنان با کیفیتی داریم

جهانبخش: تیم ملی تک ستاره ندارد

تیم ملی دراوج روحیه به سرمی برد. این وضعیت امیدارکننده را می توان ازصحبت های علیرضا جهانبخش متوجه شد. هافبک-مهاجم کلاسیک فوتبال ایران درآستانه بازی سرنوشت سازمقابل ژاپن درجام ملت های آسیا گفت: احساس فوق العاده ای داریم. می دانیم که تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و حمایت همه مردم ایران در داخل و خارج از کشور پشت ماست. این برای ارائه بازی خوب، قدرت بیشتری به ما می دهد. از طرفی می دانیم که انتظارات همواره از ما بالاست. چون بازیکنان باکیفیتی داریم و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در تیم مان حضور دارند.

جهانبخش به وحدت تاکتیکی که درتیم ملی ایجاد شده اشاره نمود. او ادامه داد: همانطور که سرمربی تیم ملی می گوید، ما هر کاری را به عنوان یک تیم انجام می دهیم وتک ستاره نداریم. این ها دلایلی هستند که تیم بهتری داریم و می توانیم به مراحل بالاتر صعود کنیم. ژاپن تیم بسیار خوبی است و ما باید برای این بازی آماده شویم، اما می توانیم تاریخ سازی کنیم. تاکنون به عنوان یک تیم عملکرد بسیار خوبی داشته ایم و همه بازیکنان، نمایشی عالی از خود نشان دادند.

بازیکن ارزشمند تیم ملی درباره بازی با چین هم حرف هایی به زبان آورد: درآن بازی از شروع مسابقه کوشش کردیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم و به گل زودهنگام برسیم. می دانستیم که این برای ما بسیار مهم خواهد بود. در دیدار مقابل عمان با پنالتی زودهنگام حریف سورپرایز شدیم، اما درآن لحظه نمی خواستیم به حریف اجازه خلق موقعیت بدهیم. به ثمر رساندن دو گل در نیمه نخست خیلی خوب بود. این اتفاق، کار را برای ما راحت تر کرد و کوشش کردیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم. گل سوم ما هم کار را تمام کرد.

جهانبخش درباره تعویض خود از دقیقه 68 دیدار مقابل چین، این واکنش را نشان داد: این سومین بازی متوالی است که به میدان رفتم و اینکه به میادین بازگشتم و برای تیم ملی کشورم بازی می کنم، فوق العاده است. برای من فرقی نمی کند که به میدان بروم یا اینکه از بقیه اعضای تیم حمایت کنم. هر زمانی که فرصتی برای بازی برای پرچم کشورمان داشته باشم، تمام کوششم را می کنم و جانم را برای پرچم ایران فدا می کنم.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 215

به "جهانبخش: تیم ملی تک ستاره ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: تیم ملی تک ستاره ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید