جلسه آنالیز 31 پروژه سرمایه گذاری و عمرانی در منطقه آزاد قشم برگزار گردید

به گزارش مجله دور زمین، 31 پروژه سرمایه گذاری و عمرانی منطقه آزاد قشم در حضور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد آنالیز نهاده شد.

جلسه آنالیز 31 پروژه سرمایه گذاری و عمرانی در منطقه آزاد قشم برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران یه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در این جلسه که ظهر امروز دوشنبه 28 مهر ماه با حضور حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدباقر سعادت، عضو هیأت مدیره، مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان برگزار گردید، به موضوع آنالیز پروژه های سرمایه گذاری در حوزه های مختلفی همچون؛ نفت و گاز و انرژی، شیلات، گردشگری، حمل و نقل و عمرانی پرداخته شد.

کیهان عباسیان، معاون مالی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با شرح فرایند اجرای پروژه های مرتبط با این حوزه، از آمادگی برای همکاری با سرمایه گذاران اطلاع داد.

ساخت اسکله های صادراتی برای محصولات پتروشیمی، شهرک صنایع پایین دست پتروشیمی، شهرک دریایی، هتل، بندر مسافری، اسکله های تفریحی، احداث جاده های آسفالته در شمال و جنوب جزیره، ساماندهی و محوطه سازی بنادر از جمله پروژه های شاخص مطرح شده در این نشست بود.

در انتها این جلسه حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دستورات لازم جهت تسریع در فرآیند طراحی، اجرای پروژه های مذکور را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1412

به "جلسه آنالیز 31 پروژه سرمایه گذاری و عمرانی در منطقه آزاد قشم برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه آنالیز 31 پروژه سرمایه گذاری و عمرانی در منطقه آزاد قشم برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید