ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون از 10 مهر آغاز می شود

به گزارش مجله دور زمین، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای درباره آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون از روز چهارشنبه 10 مهرماه 98 توضیح داد.

ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون از 10 مهر آغاز می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 (رشته های بدون آزمون) اعلام شد.

مطابق این اطلاعیه؛ کلیه پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه پیام نور، پردیس خودگردان و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 باید با در دست داشتن مدارک لازم (مدارک مندرج در اطلاعیه 23 شهریورماه 98 سازمان سنجش) در یکی از روز های چهارشنبه دهم مهرماه یا شنبه سیزدهم مهرماه 98 به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه زمانی مشخصی را برای ثبت نام در سایت خود درج نکرده باشد، پذیرفته شدگان این قبیل مؤسسات لازم است مطابق روز های تعیین شده برای ثبت نام به محل قبولی مراجعه کنند.

بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آن ها تلقی خواهد شد.

تذکرات مهم:

1- داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی با آزمون یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان رشته های پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی قرار گرفته اند توجه داشته باشند که منحصراً می توانند در یکی از کدرشته محل های قبولی ثبت نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آن ها رفتار خواهد شد. بدیهی است ثبت نام در یکی از کدرشته محل ها به منزله انصراف از کدرشته دیگر است.

2- کلیه پذیرفته شدگان باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 98 دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، پیش دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید (نظام آموزشی 3-3-6) و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند. بدیهی است در غیر اینصورت مجاز به ثبت نام نخواهند بود.

3- کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه خواه در رشته قبولی ثبت نام کنند و یا نکنند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1399 به منظور انتخاب رشته های دوره روزانه نخواهند بود.

4- با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو پذیرفته شدگان لازم است در زمان مراجعه به موسسه محل قبولی مبلغ 275.000 (دویست و هفتاد و پنج هزار) ریال بایت هزینه ثبت نام در این مرحله به موسسه محل قبولی پرداخت کنند.

داوطلبان گرامی می توانند در صورت داشتن سوال با شماره تلفن 42163-021 تماس گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 556

به "ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون از 10 مهر آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون از 10 مهر آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید