توسعه اشتغالزایی در بندرانزلی مهمترین وظیفه فرماندار جدید است

به گزارش مجله دور زمین، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار انزلی که در سالن آمفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی برگزار گردید، اظهارکرد: انزلی دارای ویژگی های متمایز و برجسته ای به لحاظ جغرافیایی و گردشگری بوده و دارای بزرگترین و قدیمی ترین بندر استان است.

توسعه اشتغالزایی در بندرانزلی مهمترین وظیفه فرماندار جدید است

سالاری با اشاره به وجود مواهب الهی همچون تالاب و دریای خزر در انزلی، اضافه کرد: باید در استفاده از این مواهب و ظرفیت های طبیعی با رعایت عدم تعارض با اصل محیط زیست، توفیقات خوبی کسب کنیم.

وی وجود منطقه آزاد را یک موقعیت متمایز و قابل توجه برای انزلی و استان گیلان دانست و تاکید نمود: معتقدم منطقه آزاد انزلی ظرفیت مهمی برای شهرستان انزلی است و باید منافع آن به شهرستان و استان و در نهایت کشور برگردد.

استاندار گیلان با بیان اینکه مهمترین ماموریت فرماندار جدید استفاده از ظرفیت این منطقه برای افزایش اشتغالزایی شهرستان انزلی است، گفت: این شهرستان به لحاظ ورزشی به تنهایی دارای مدال های مختلف در مقایسه با کشور است و در حوزه هنری هم ظرفیت بالقوه ای دارد که باید به آن نیز به شکل ویژه ای توجه گردد.

سالاری با اشاره به وجود ظرفیت های متمایز در انزلی نسبت به سایر شهرهای استان، اضافه کرد: این ظرفیت ها نیازمند نگاه، اقدام و پیگیری جامع بوده و باید از ظرفیت خود مردم برای پیشرفت این شهر در سایه خرد جمعی استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید به رغم وجود ظرفیت های بسیار در انزلی شاهد بیکاری جوانان باشیم، توضیح داد: فرماندار جدید باید با استفاده از این ظرفیت ها و مشارکت های مردمی و مسئولان آنها را شناسایی و به درستی استفاده کند.

استاندار گیلان بر ضرورت ایجاد و تامین فضای آرام کسب و کار تأکید کرد و گفت: باید گام های مفیدی برای این شهر ساحلی در سایه تعامل و همدلی برداشته گردد. وجود هدف گذاری سبب کسب نتیجه مطلوب تر خواهد شد.

لازم به ذکر است در سرانجام این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات میرشمس مومنی زاده فرماندار سابق انزلی اسماعیل حیدری آزاد به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 154

به "توسعه اشتغالزایی در بندرانزلی مهمترین وظیفه فرماندار جدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه اشتغالزایی در بندرانزلی مهمترین وظیفه فرماندار جدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید