تغییر در شیوه برگزاری لیگ ملت های اروپا، زمان بازی های تورنمنت جدید یوفا تعیین شد

به گزارش مجله دور زمین، اتحادیه فوتبال اروپا شیوه برگزاری دو تورنمنت جدید باشگاهی و ملی قاره سبز در فصل آینده را اظهار داشت.

تغییر در شیوه برگزاری لیگ ملت های اروپا، زمان بازی های تورنمنت جدید یوفا تعیین شد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، سران اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در نشستی که این هفته در کشور اسلوونی داشتند، تصمیماتی اتخاذ کردند که شامل معین میزبانان سه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا و فصل آینده لیگ اروپا می گردد. در این نشست اما تعیین شد بازی های تورنمنت جدید یوفا تحت عنوان لیگ کنفرانس اروپا که از سال 2021 استارت خواهد خورد، روزهای پنجشنبه طی دو نوبت در ساعت 18:45 و 21 به وقت اروپای مرکزی برگزار می گردد.

تصمیم دیگری که در این نشست اتخاذ شد مربوط به لیگ ملت های اروپا بود که به موجب آن قرار است از فصل 21-2020 این رقابت ها، 16 تیم در هر یک لیگ های A و B و C و هفت تیم در لیگ D قرار بگیرند.

چینش تیم های ملی قاره اروپا در این لیگ ها بر اساس رده بندی کلی آنها پس از دوره قبلی لیگ ملت ها که پرتغال فاتح آن بود، صورت خواهد گرفت و قرعه کشی این مسابقات هم روز سوم ماه مارس سال 2020 در آمستردام صورت خواهد گرفت. سایر قوانین لیگ ملت های اروپا از جمله صعود صدرنشینان 4 گروه لیگ A به مرحله حذفی به قوت خود باقی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 523

به "تغییر در شیوه برگزاری لیگ ملت های اروپا، زمان بازی های تورنمنت جدید یوفا تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در شیوه برگزاری لیگ ملت های اروپا، زمان بازی های تورنمنت جدید یوفا تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید