تغییر تاکتیک محرم مقابل پرسپولیس، کی روش وارد می گردد؟!

به گزارش مجله دور زمین، تیم فوتبال سپاهان باید امشب در استادیوم نقش دنیا میزبان پرسپولیس باشد و ملاقات هفته بیست و دوم خود را مقابل این تیم برگزار کند.

تغییر تاکتیک محرم مقابل پرسپولیس، کی روش وارد می گردد؟!

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

این ملاقات با توجه به صندلی دو تیم در بالای جدول و تاثیرش روی سرنوشت قهرمانی، اهمیت ویژه ای دارد و مربیان دو تیم در طول هفته گذشته در کوشش بودند تا بازیکنان خود را آماده این ملاقات حساس نمایند.

یکی از تغییرات احتمالی سپاهان در این بازی، حضور کی روش استنلی در ترکیب اصلی است که در تمرینات اخیر این تیم از سوی کادر فنی به او آماده باش داده شده بود و با جدیت بیشتری هم در تمرینات حضور داشته است.

نویدکیا میخواهد تا حدودی در بازی امروز تغییر تاکتیک داده و تیمش را از لحاظ فیزیکی و پرسینگ در سطح بالاتری به میدان بفرستد تا این تغییر هم پرسپولیس را غافلگیر نموده و هم شانس موفقیت طلایی پوشان را افزایش دهد.

کی روش استنلی یک بازیکن فیزیکی و با قابلیت بالا در بازی هوایی است و حضورش در زمین می تواند خط دفاع سرخپوشان را به زحمت بیاندازد.

این بازیکن سابقه گلزنی به پرسپولیس در لباس ذوب آهن و خود سپاهان را دارد و در صورت حضور در زمین، سجاد شهباززاده کمی به سمت چپ متمایل خواهد شد.

ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1788

به "تغییر تاکتیک محرم مقابل پرسپولیس، کی روش وارد می گردد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر تاکتیک محرم مقابل پرسپولیس، کی روش وارد می گردد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید