ترامپ: شیوع ویروس کرونا نشان داد که نباید به کشور خارجی اعتماد کنیم!

به گزارش مجله دور زمین، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود گفت: بحران کرونا به ما یاد داد که نباید به کشور های خارجی اعتماد کنیم.

ترامپ: شیوع ویروس کرونا نشان داد که نباید به کشور خارجی اعتماد کنیم!

به گزارش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود گفت بحران کرونا به آمریکا یاد داد که نباید به کشور های خارجی اعتماد کرد.

ترامپ گفت: بحران شیوع ویروس کرونا در کشور نشان داد که نباید به کشور های خارجی اعتماد کنیم و باید در فرایند تامین مواد مورد احتیاج خود بخصوص در بخش دارو به خارج وابسته نباشیم.

رئیس جمهور آمریکا تاکید نمود: از کاهش بهای نفت در بازار انرژی باید برای افزایش ذخیره نفت خام راهبردی خود استفاده کنیم. در تلاشیم ذخایر استراتژیک خود را 75 میلیون بشکه افزایش دهیم.

ترامپ گفت: کاهش بی سابقه قیمت نفت که شاهد آن هستید. این برای بسیاری از افراد جالب است.

وی تاکید نمود: اگر بتوانیم بدون پرداخت هیچ مبلغی نفت دریافت کنیم، تا جایی که امکان داشته باشد این کار را خواهیم کرد. با این وجود، کاهش بهای دنیای نفت موقتی و گذرا است و مربوط به شرایط فعلی دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا است. من امکان توقف خرید نفت از عربستان سعودی را آنالیز خواهم کرد.

ترامپ توضیح داد: در چند ایالت آمریکا شاهد کاهش مبتلایان به ویروس کرونا بودیم. با این وجود، مردم باید فاصله گذاری فیزیکی را برای قطع فرایند شیوع ویروس رعایت نمایند. ما همچنان می کوشیم با فشار بر کنگره طرح حمایت از کسب و کار های کوچک را تصویب کنیم.

رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: ما بازگشایی اقتصاد خود را به شکلی مسئولانه خواستاریم. امروز در کاخ سفید با فرماندار نیویورک ملاقات خواهم کرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به مرز 800 هزار تن رسیده است. همچنین 42 هزار و 500 آمریکایی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند. کشور آمریکا از منظر تلفات و قربانیان ویروس کرونا با فاصله بسیار زیاد در راس کشور های دنیا قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1104

به "ترامپ: شیوع ویروس کرونا نشان داد که نباید به کشور خارجی اعتماد کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: شیوع ویروس کرونا نشان داد که نباید به کشور خارجی اعتماد کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید