بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره عملیات بازدارندگی6، حمله گسترده به عمق عربستان با 22 فروند موشک و پهپاد انتحاری

به گزارش مجله دور زمین، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه یکشنبه از حملات سنگین موشکی و پهپادی به چند شهر مهم راهبردی و نفت خیز در عمق عربستان اطلاع داد.

بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره عملیات بازدارندگی6، حمله گسترده به عمق عربستان با 22 فروند موشک و پهپاد انتحاری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المیادین، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت که شامگاه یکشنبه در جریان عملیات بازدارندگی 6 مناطقی در عمق اراضی عربستان با استفاده از 8 فروند موشک و 14 فروند پهپاد انتحاری حمله نهاده شده است.

وی تاکید نمود: یگان موشکی و نیروی هوایی یمن در این عملیات گسترده توانست عمق عربستان را هدف قرار دهد. یکی از اهداف عملیات امروز شرکت آرامکو در بندر راس التنوره بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید نمود: در این عملیات که با عنوان بازدارندگی 6 انجام شد، بعضی پایگاههای نظامی در منطقه دمام هدف نهاده شدند. همچنین پایگاههای نظامی در مناطق عسیر و جیزان با استفاده از 4 پهپاد انتحاری و 7 فروند موشک بدر هدف نهاده شد.

وی تاکید نمود: این عملیات گسترده حق طبیعی و مشروع یمنی ها در پاسخ به تشدید تجاوزات ائتلاف سعودی و محاصره همه جانبه یمن بوده است. ما به رژیم سعودی هشدار می دهیم تا زمانی که تجاوزات و محاصره علیه یمن را متوقف نکند، این عملیات های دردآور و قاطع را ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1708

به "بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره عملیات بازدارندگی6، حمله گسترده به عمق عربستان با 22 فروند موشک و پهپاد انتحاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره عملیات بازدارندگی6، حمله گسترده به عمق عربستان با 22 فروند موشک و پهپاد انتحاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید