تور یونان ارزان: برگزاری کنگره پزشکی اروپا و بهداشت جهانی 2018 در آتن

به گزارش مجله دور زمین، یازدهمین کنگره مراقبت های پزشکی جهانی و گردشگری پزشکی اروپا روزهای 14 و 15 مه در آتن و با حضور صاحبان این صنعت برگزار خواهد شد.

تور یونان ارزان: برگزاری کنگره پزشکی اروپا و بهداشت جهانی 2018 در آتن

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

آتن، یونان، میزبان کنگره مراقبت های پزشکی جهانی و گردشگری پزشکی اروپا، بزرگ ترین نشست صنعت گردشگری سلامت سال 2018، با حضور تمام رهبران، سرمایه گذاران و بازیکنان مهم این صنعت از سرتاسر اروپا خواهد بود که از 14 تا 15 مه برگزار می گردد و در آن، در مورد آخرین فرایند و سیاست های بازسازی این بازار گفتگو و در عین حال، شبکه قدرتمند و بین المللی برای گردشگری سلامت در اروپا تشکیل می گردد.

با حضور متخصصین معروف در زمینه مراقبت های بهداشتی، رهبران صنایع مرتبط با مراقبت های بهداشتی و مقامات دولتی که دیدگاه های خود را در این رویداد بیان می نمایند، شرکت نمایندگان در مورد بازسازی صنعت گردشگری پزشکی آینده اروپا به بحث و گفتگو می پردازند.

در این مراسم، در مورد فرصت های سرمایه گذاری برای بازار اروپا، بهره برداری از فناوری، بهینه سازی زیرساخت های مراقبت های بهداشتی و ادغام و توسعه پزشکی با شیوه های بهداشت و درمان در اروپا صحبت خواهد شد.

بعضی از تحلیل گران و رهبران مجرب در عرصه بهداشت و درمان که در این رویداد نظرات خود را با دیگران به اشتراک می گذارند، عبارت هستند از: دکتر واسالی جی. آپوستولوپوولوس، مدیر عامل گروه پزشکی آتن که یکی از بزرگ ترین گروه های مراقبت های بهداشتی در یونان است؛ هیتنام هاوسون، مدیر عامل بخش بین المللی پزشکی در موسسه جان هاپکینز و رنه-ماری استفانو مدیر عامل و موسس منابع بهداشتی جهانی و رئیس انجمن گردشگری پزشکی.

شرکت نمایندگان طی این رویداد آموزش هایی در زمینه های مختلف و مهم خواهند دید و تشویق می شوند تا برای اصلاح و رشد بازار مسافرت های پزشکی در موسسات بهداشتی، استان ها و به طور کلی در کشورها، راهبردهای خود را مجددا تعریف نمایند و مدل های جدیدی را توسعه ببخشند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2117

به "تور یونان ارزان: برگزاری کنگره پزشکی اروپا و بهداشت جهانی 2018 در آتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: برگزاری کنگره پزشکی اروپا و بهداشت جهانی 2018 در آتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید