برای قهرمانی تیم والیبال جوانان زحمت زیادی کشیدیم، از ندادن پاداش ناراضی هستیم

به گزارش مجله دور زمین، لیبروی تیم ملی والیبال جوانان گفت: از مسئولان و آقای داورزنی خواهش می کنم که پیگیر پاداش تیم ملی والیبال جوانان باشند حتی رئیس فدراسیون به ما قول سکه هم دادند.

برای قهرمانی تیم والیبال جوانان زحمت زیادی کشیدیم، از ندادن پاداش ناراضی هستیم

محمدرضا حضرت پور در تبادل نظر با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، در خصوص عدم پرداخت پاداش تیم ملی والیبال جوانان گفت: متأسفانه وعده های داده شده عملی نشد و نه تنها من بلکه همه بچه ها و کادر فنی از این عملکرد ناراضی هستیم. حالا شاید سهل انگاری باشد؛ اما واقعاً آن روزها ما برای قهرمان شدن تمرین و کوشش زیادی می کردیم. حاصل چهار سال زحمت است که ما توانستیم در جوانان دنیا قهرمان شویم. دو سال اول که در نوجوانان زیردست آقای وکیلی بودیم، واقعاً خیلی روی عملکرد جوانان تأثیر می گذارد. انتخاب خیلی سخت بود که از بین 250 تا 300 بازیکن، 12 بازیکن را انتخاب کردند. خوشبختانه پایه ما خوب بود و بعد از دو سالی که در رده سنی نوجوانان بودیم توانستیم تجربه خوبی به دست آوردیم راهی رده سنی جوانان شدیم. آنجا هم واقعاً مربی خوبی به نام عطایی داشتیم که خیلی زحمت کشیدند. البته آقایان طلوکیان، مؤمنی مقدم در رده سنی نوجوانان هم برای ما خیلی زحمت کشیدند.

وی گفت: اگر شما پشت پرده این قهرمانی را نگاه کنید واقعاً بچه ها کوشش و سختی های زیادی کشیدند. حالا به امید خدا، به یاری بچه ها و با دعای خیر مردم توانستیم این قهرمانی را به دست آوریم. شاید ما در طول یک هفته یا 10 روز توانستیم این قهرمانی را به دست بیاوریم ولی باز هم می گویم در طول آن چهار سال زحمات زیادی کشیده شد. من امیدوارم و از مسئولان و آقای داورزنی خواهش می کنم که پیگیر این قضیه باشند. داورزنی به ما قول دادند که سکه هم بدهند. از او خواهش می کنم این موضوع را پیگیری نمایند؛ شاید الان به خاطر لیگ سرشان شلوغ باشد و این کرونا هم آن ها را درگیر نموده است، اما امیدوارم یک جلسه بگذارند، بازیکنان و کادر فنی جوانان را دعوت نمایند و پاداشی به بچه ها بدهند. امیدوارم به این قضیه رسیدگی گردد و پاداش بچه ها را بدهند.

حضرت پور در خصوص نحو تمرینات برای حضور در لیگ مطرح کرد: از روز اولی که تمرینات را آغاز کردیم، پروتکل های بهداشتی را هم به شدت رعایت می کردیم. تقریباً هر 20 دقیقه یک بار دست های خود را ضدعفونی می کنیم، خدا را شکر هنوز کسی در تمرینات به ویروس کرونا آلوده نشده است و فکر می کنم حدود 20 تا 25 روز دیگر با آذرباتری ارومیه بازی خواهیم داشت. این بازی دربی آذربایجان است؛ فشار تمرینات ما خیلی زیاد است. البته خوشبختانه خیلی خوب و در سطح بالا تمرین می کنیم. سال جاری هدف اصلی ما قهرمانی است. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را برای شهر ارومیه بگیریم. یک روز باید ارومیه قهرمان لیگ برتر والیبال گردد و دل این مردم را شاد کنیم. در شهر ارومیه از یک بچه شش، هفت ساله تا یک پیرمرد 70 تا 80 ساله والیبال را می فهمند و این نشان از علاقه بالای مردم این شهر به والیبال است.

ملی پوش تیم شهرداری ارومیه تأکید کرد: من فکر می کنم اگر ارومیه در این دوره قهرمان گردد، تا یک هفته شهر به خاطر جشن قهرمانی تعطیل می گردد؛ چرا که همه در این شهر والیبال را دوست دارند و آن را می فهمند. ما هم کوشش می کنیم به عنوان یک همشهری برای قهرمانی کوشش کنیم. همه بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا شهر ارومیه را قهرمان نمایند.

حضرت پور در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال مطرح کرد: این موضوع ارتباطی به من ندارد. من یک بازیکن هستم و امیدوارم که رئیس و مسئولان فدراسیون، بهترین مربی را انتخاب نمایند؛ چرا که سال جاری واقعاً کار سختی داریم. یک مربی باید برای تیم ملی انتخاب گردد که بتواند تیم را جمع و جور کند و إن شاءالله بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1372

به "برای قهرمانی تیم والیبال جوانان زحمت زیادی کشیدیم، از ندادن پاداش ناراضی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای قهرمانی تیم والیبال جوانان زحمت زیادی کشیدیم، از ندادن پاداش ناراضی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید