اولتیماتوم رئیس فدراسیون والیبال به باشگاه ها برای تسویه حساب

به گزارش مجله دور زمین، به گزارش خبرنگاران نشست مشخص تکلیف لیگ دسته یک سال 98 مردان امروز یکشنبه با حضور مدیران عامل هشت باشگاه صعود کننده به مرحله پلی آف این رقابت ها در دفتر رئیس فدراسیون والیبال برگزار گردید.

اولتیماتوم رئیس فدراسیون والیبال به باشگاه ها برای تسویه حساب

محمدرضا داورزنی در سرانجام جلسه به باشگاه ها اولتیماتوم جدی داد و گفت: کوشش می کنیم آئین نامه تدوین شده و ابلاغ شده صد درصد اجرایی گردد. طبق برنامه ثبت نام ها، قرعه کشی و کار را آغاز خواهیم کرد. اینکه در فاصله یک یا دو شب مانده به آغاز مسابقات، تیمی به جدول مسابقات اضافه گردد و بتواند در لیگ حضور داشته باشد و همه مصیبت ها به گردن والیبال بیفتد نخواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال توضیح داد: اگر چنین گردد، چه بازیکنان، مربیان و فدراسیون فرقی نمی کند. نظام برنامه ریزی همه به هم خواهد ریخت. به همین دلیل به عظیمی (رئیس سازمان لیگ) گفته ایم که سفت و سخت پای این موضوع بایستد و بدون طی مراحل قانونی و انجام تسویه حساب ها، تیمی در سوپرلیگ نتواند فعالیت کند.

وی در ادامه تأکید کرد: چرا که این فرایند به بازیکنان آسیب می رساند. سال گذشته چند تیم واقعاً به بازیکنان، کادر فنی، جدول برنامه و نظام برنامه ریزی آسیب زدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1147

به "اولتیماتوم رئیس فدراسیون والیبال به باشگاه ها برای تسویه حساب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم رئیس فدراسیون والیبال به باشگاه ها برای تسویه حساب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید