انتخاب داور ملاقات پرسپولیس - تراکتور بدون شرکت در آزمون آمادگی جسمانی داوران

به گزارش مجله دور زمین، یکی از داوران انتخاب شده برای حضور در ملاقات پرسپولیس - تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر در کلاس های داوری و آمادگی جسمانی نیم فصل دوم شرکت نکرده است.

انتخاب داور ملاقات پرسپولیس - تراکتور بدون شرکت در آزمون آمادگی جسمانی داوران

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت تبلیغاتی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حالی اسامی داوران قضاوت کننده در ملاقاتهای هفته هفدهم لیگ برتر را اعلام نموده است که یکی از داوران انتخابی برای ملاقات پرسپولیس - تراکتور در تست های آمادگی جسمانی و کلاس های دانش افزایی داوران شرکت ننموده است.

طبق اعلام کمیته داوران، محمدرضا اکبریان به عنوان داور وسط مسابقه تراکتور - پرسپولیس انتخاب شده است و آرمان اسعدی و سعید قاسمی یاری های او خواهند بود. همچنین علی بای و مرتضی منصوریان داوران اضافه و بابک عباسقلی زاده نیز داور چهارم بازی یادشده خواهند بود. داور چهارم این بازی در حالی انتخاب شده که در کلاس های داوری و تست های آمادگی جسمانی شرکت ننموده و تعیین نیست که کمیته داوران بر چه اساسی این داور را برای حضور در ملاقات حساس پرسپولیس - تراکتور انتخاب نموده است.

کلاس های دانش افزایی و آمادگی جسمانی داوران از دوشنبه هفته گذشته در هتل آزادی تهران برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 849

به "انتخاب داور ملاقات پرسپولیس - تراکتور بدون شرکت در آزمون آمادگی جسمانی داوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب داور ملاقات پرسپولیس - تراکتور بدون شرکت در آزمون آمادگی جسمانی داوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید