العاطفی: بینی ائتلاف سعودی را به خاک مالیدیم

به گزارش مجله دور زمین، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن گفت، شش سال از تجاوز ظالمانه به یمن گذشت و ائتلاف متجاوز چیزی جز شکست، ذلت و به خاک مالیده شدن بینی اش درو نکرده است.

العاطفی: بینی ائتلاف سعودی را به خاک مالیدیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن امروز (شنبه) گفت، ائتلاف سعودی-آمریکایی در یمن شکست خورده و بینی اش به خاک مالیده شده است.

بر اساس گزارش شبکه المسیره، العاطفی گفت: شش سال از تجاوز ظالمانه به یمن گذشت و ائتلاف متجاوز چیزی جز شکست، ذلت و به خاک مالیده شدن بینی اش درو نکرد.

وی اضافه نمود، ائتلاف سعودی و کسانی که به آن یاری کردند امروز در مرحله نهایی قرار دارند و پشیمان خواهند شد؛ کشور های ائتلاف متجاوز امروز در حال فرار رو به جلو هستند.

العاطفی ضمن اعلام اینکه توانایی های نظامی یمن برای اولین بار در تاریخ این کشور به شرایط پیشرفته ای رسیده، به ملت یمن بشارت پیروزی داد و اضافه نمود، این ملت امروز با آنچه که ساخته می جنگد و فردا نتیجه آن را درو خواهد نمود.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین ماه سال 1394 کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است. این حملات به نابودی زیرساخت های یمن و گسترش فقر، بیکاری و گسترش بیماری های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1565

به "العاطفی: بینی ائتلاف سعودی را به خاک مالیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "العاطفی: بینی ائتلاف سعودی را به خاک مالیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید