افزایش قیمت پراید به توقف فراوری آن ربطی ندارد؛ دلالان قیمت را بالا بردند ، پراید 80 میلیونی روی کاغذ است

به گزارش مجله دور زمین، رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: افزایش قیمت پراید ارتباطی با توقف خط فراوری آن ندارد، دلالان و سوء استفاده کنندگان از بازار، قیمت را بالا بردند.

افزایش قیمت پراید به توقف فراوری آن ربطی ندارد؛ دلالان قیمت را بالا بردند ، پراید 80 میلیونی روی کاغذ است

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از سایپانیوز، سعید موتمنی درباره اینکه پراید با چه قیمتی در بازار خودرو، خرید و فروش می گردد، گفت: بالاترین عددی که خودروی پراید معامله شده 73 میلیون تومان بوده و مابقی اعدادی که اعلام می گردد، تنها روی کاغذ است و این بدان معنا است که پراید با قیمت های 80 و 90 میلیون تومانی که گفته می گردد، اصلا خرید و فروش نمی گردد.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو ادامه داد: از روزی که گفته شده قیمت پراید به بیش از 80 میلیون تومان رسیده نه فردی خریده و نه فردی با این قیمت فروخته است.

وی گفت: چند وقتی است که در بازار خودرو، خریداری وجود ندارد و کسب و کار نمایشگاه داران به شدت کساد است؛ از سویی حضور بعضی از دلالان در بازار خودرو باعث شده که نمایشگاه داران و سایر فعالان این حوزه با چالش های زیادی روبرو شوند.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو ادامه داد: از زمانی که اعلام شد قیمت خودرو قرار است بازنگری گردد، قیمت پراید و سایر خودرو ها بالا رفت و این امر ربطی به توقف خط فراوری پراید ندارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه داران مخالف هر گونه افزایش قیمت خودرو هستند، چرا که این امر رکود بازار خودرو را تشدید می نماید، توضیح داد: بازار خودرو به نظارت احتیاج دارد تا دلالان نتوانند جولان دهند، این افراد با سوء استفاده از شرایط بازار می خواهند قیمت ها را بالا ببرند.

موتمنی گفت: اگر شرکت های خودروسازی حجم بیشتری خودرو وارد بازار نمایند، قیمت ها معقول خواهد شد و دیگر امکان سوء استفاده از بازار نیست.

وی در خاتمه توضیح داد: امیدواریم مراجع نظارتی، سطح نظارت بر بازار خودرو را بیشتر نمایند تا مسائل به وجود آمده رفع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1146

به "افزایش قیمت پراید به توقف فراوری آن ربطی ندارد؛ دلالان قیمت را بالا بردند ، پراید 80 میلیونی روی کاغذ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت پراید به توقف فراوری آن ربطی ندارد؛ دلالان قیمت را بالا بردند ، پراید 80 میلیونی روی کاغذ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید