افتتاح 3 نیروگاه به ارزش سرمایه گذاری 476 میلیارد تومان در سفر وزیر نیرو به کرمان

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران/کرمان وزیر نیرو در یازدهمین هفته پویش هرهفته-الف-ب-ایران، فردا دوشنبه برای افتتاح نیروگاه 54 مگاواتی فراوری پراکنده رفسنجان و نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی ماهان، به کرمان سفر می نماید.

افتتاح 3 نیروگاه به ارزش سرمایه گذاری 476 میلیارد تومان در سفر وزیر نیرو به کرمان

برای دریافت خدمات ویزای توریستی کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

رضا اردکانیان صبح فردا در سفر به کرمان نیروگاه 54 مگاواتی DG رفسنجان را با هزینه طرح 18 میلیون یورویی افتتاح خواهد نمود که در 6 واحد به ظرفیت 9.2 مگاوات به بهره برداری می رسد. بهره برداری از این واحد نیروگاهی، افزایش قابلیت پایداری شبکه و همچنین یاری به صنایع پایین دستی منطقه رفسنجان را به دنبال خواهد داشت.

وزیر نیرو همچنین در ادامه این سفر، نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی ماهان را افتتاح خواهد نمود. افتتاح این پروژه 5.68 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سال صرفه جویی خواهد داشت. از دیگر مزایای این پروژه می توان به کاهش انتشار گازهای آلاینده (CO2) به میزان 13.7 هزار تن در سال و صرفه جویی آب به میزان 4371 مترمکعب در سال اشاره نمود.

بر اساس این گزارش، دو پروژه نیروگاه 54 مگاواتی فراوری پراکنده رفسنجان و نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی ماهان در مجموع به ارزش سرمایه گذاری 476 میلیارد تومان خواهد بود.

در ادامه این سفر، وزیر نیرو چهارمین دیدار مردمی در سفرهای استانی را با مردم استان کرمان انجام خواهد داد و پس از آن نیز به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در استان کرمان در جلسه اقتصاد مقاومتی این استان حضور پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 772

به "افتتاح 3 نیروگاه به ارزش سرمایه گذاری 476 میلیارد تومان در سفر وزیر نیرو به کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 3 نیروگاه به ارزش سرمایه گذاری 476 میلیارد تومان در سفر وزیر نیرو به کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید