اتمام مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن؛ 30 مهر

به گزارش مجله دور زمین، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن 30 مهر را آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن اعلام نمود و گفت: متقاضیانی که هنوز پیامکی دریافت نکرده اند باید به سامانه طرح اقدام ملی مراجعه نمایند.

اتمام مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن؛ 30 مهر

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی در مورد آخرین مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن، گفت: تنها سه روز به انتها مهلت ثبت نام در طرح تسهیلات ودیعه مسکن باقی مانده است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی توضیح داد: لازم است تمامی مستاجران فاقد مسکن دارای اجاره نامه رسمی با در اختیار داشتن کد رهگیری قرارداد محل اجاره خود جهت ثبت نام در طرح تسهیلات ودیعه مسکن تا تاریخ 30 مهرماه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اصلانی ادامه داد: متقاضیانی که داوطلب دریافت وام ودیعه مسکن شده و ثبت نام را انجام داده اند و هنوز پیامکی دریافت ننموده اند باید به سامانه طرح اقدام ملی مراجعه نموده و در بخش مشاهده درخواست با ثبت کد ملی، شرایط خود را استعلام نمایند. چنانچه امکان ورود برای آنها مهیا نشد، با انتخاب فراموشی رمز عبور و دریافت کد برای متقاضیان این امکان فراهم خواهد شد.

وی توضیح داد: الزامی برای ثبت شماره همراه به نام سرپرست خانوار نیست و شماره همراه تنها برای اطلاع رسانی به متقاضیان مطالبه می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1416

به "اتمام مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن؛ 30 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن؛ 30 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید