آتش سوزی سوئیت آپارتمان 7 طبقه در مشهد مقدس مهار شد

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران: معاون عملیات آتش نشانی مشهد مقدس گفت: آتش سوزی سوئیت آپارتمان 7 طبقه در مشهد مقدس مهار و 60 نفر از محبوسان نجات یافتند.

آتش سوزی سوئیت آپارتمان 7 طبقه در مشهد مقدس مهار شد

جهت دریافت خدمات حیاط سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

ابوالفضل تیموری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: وقوع حادثه آتش سوزی در یک آپارتمان هفت طبقه سبب شد حدود 60 نفر از ساکنان در این آپارتمان محبوس شوند که توسط نیروهای امدادی نجات یافتند.

وی اضافه کرد: این حادثه بامداد امروز رخ داد و بلافاصله تیم های حریق و نجات آتش نشانی به محل حادثه در خیابان امام رضا(ع) مشهد عزیمت کردند.

وی اضافه کرد: حریق اصلی در سوئیت منفی یک، این آپارتمان اتفاق افتاده بود و به سایر سوئیت ها سرایت نکرده بود و تنها سبب دودگرفتگی ساختمان شده بود.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد با اشاره به اینکه علت این حادثه همچنان در دست آنالیز است گفت: 60 ساکن محبوس در این آپارتمان نجات یافتند و مصدومان حادثه نیز که هفت نفر بودند به بیمارستان منتقل شدند که چهار نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 999

به "آتش سوزی سوئیت آپارتمان 7 طبقه در مشهد مقدس مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی سوئیت آپارتمان 7 طبقه در مشهد مقدس مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید